CKD با GFR 61 باید نوشیدن I 8 لیوان آب
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

CKD با GFR 61 باید نوشیدن I 8 لیوان آب

به عنوان یک کلیه بیمار از بیماری های مزمن با GFR 61 باید نوشیدن 8 لیوان آب؟ معمولا برای افراد با GFR 61، آنها باید از مصرف آب کنترل، به خصوص برای افراد مبتلا به تورم، که می تواند کمک به کاهش بار کلیه.

این معلوم است که حفظ تعادل مایعات در بدن که یکی از کارکردهای اصلی کلیه ها است، بیمار با GFR 63، کلیه ها می تواند به اندازه کافی نمی کار، به طوری که آن را می شود کمتر قادر به نگه داشتن سطح مایع متعادل. بنابراین، کسانی که آب اضافی در بدن در بدن، که ممکن است فشار خون بالا باعث تجمع می یابد و در نهایت ممکن است به بیماری های قلبی کمک می کند. اگر مقدار آب در بدن سطح بسیار بالا می رسد، که ممکن است بدن به متورم شود - شروع در مچ پا، به علت گرانش - و گسترش تا بدن است. اگر درمان نشود، مایع اضافی در ریه ها را حل و فصل خواهد شد، باعث یک بیماری تهدید کننده زندگی به نام ادم ریوی.

چه مقدار آب باید بنوشید کنم؟

توصیه مایع روزانه برای هر بیمار متفاوت توسط یکی است. به طور کلی، ادرار بیمار تولید، مایع بیشتر آنها می نوشند. پس وقت را با توجه به شرایط خود شما نوشیدن برخی از آب است. راه بهتر است به دکتر خود بپرسید، آنها را بهترین مشاوره را به شما بدهد.

بنابراین برای افراد مبتلا به GFR 61، شما نیاز هر روز به نوشیدن یک کامل هشت لیوان آب نیست، اما به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، به ویژه با پایان مرحله بیماری کلیوی، شما باید از مصرف آب به شدت کنترل.

اگر سوال دیگری در مورد GFR، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیوی، سطح GFR پایین ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: